szerda, október 29, 2008

Heti hetes

Manka játszani hívott. A körbeadogatós játék lényege, hogy mindenki írjon magáról - jelen esetben - hét olyan dolgot, amit az olvasók kevésbé tudhatnak. Aztán persze illik tovább passzolni a labdát.
Alaphelyzetben sem egyszerű írnom magamról, de hogy korábban játszottunk már ilyet, az csak fokozza a feladat nehézségét.

Na de nézzük:
1. Olyan 'előtte-utána' izgulós típus vagyok. Az adott, akár feszült helyzetekben feltalálom magam.
2. Nagyon jól főzök, ha van rá időm. Hétköznap esténként kimondott kínszenvedés számomra a dolog, hétvégeken azonban akár egy Dobos-tortának is nekiesem. :)
3. Egyetemistaként szexuális felvilágosító órákat tartottam középiskolásoknak... Hiába mondják, hogy mindent tudnak, nem igaz. A sok röhögés mellett azért hasznos infókat is hallottak. ;)
4. Ha szeretek egy filmet vagy zenét, akárhányszor meg tudom nézni/hallgatni újra és újra... sőt még izgulok is a filmeken minden egyes alkalommal. :))
5. Szeretek énekelni, amivel korábban a családom idegeimre mentem. Most már csak a férjemére. :)
6. A férjem mellett egyre több szójátékot játszom én is, ami még mind oké, azonban - minden igyekezetem ellenére - kezdem megtanulni a halandzsa nyelvét is. Ohh igen, van neki olyan...
7. Többféle sportot kipróbáltam gyerekként, de legtovább kosárlabdáztam és néptáncoltam egymás mellett. Érdekes, tudom. Egyik nap kosár, másik nap néptánc... egyetlen szabad délutánom nem volt évekig... imádtam. Honnan volt annyi energiám, ma már nem tudom... :)

Akiknek pedig én passzolok:
Ildi barátném (mert ő új a blogolók világában),
Vera (ha lesz ideje ilyesmire, rá mindig kíváncsi vagyok),
Manócska (mert ő szerintem egy érdekes ember),
Eszter (mert tőle még nem is olvastam ilyesmit).
Kíváncsian várom a többiek 'hetesét' is. :)

4 megjegyzés:

Manka írta...

Koszonom a listadat, igazan erdekes dolgokat tudtam meg rolad! :) Az a Dobos-torta mindent visz...

Livia írta...

En koszonom, hogy jatszani hivtal! :) Akkor Te is edesszaju vagy, mint a ferjem? ;)

Globetrotter írta...

Hat most ezt lehet kihagyom. Tavaly irtam, de most nem tudnek ezen gondolkozni...de te amugy is annyi mindent tudsz rolam ;)puszi

Manka írta...

Édesszájú, bizony. Nem is tudom, örüljek vagy szomorkodjak miatta. Azt hiszem, inkább örülök. :)