hétfő, január 15, 2007

MEM játék

Vera barátnőm hívott meg egy játékra a minap, miszerint 5 dolgot kéne írnom magamról, amit eddig még nem tettem meg, vagy csak kevesen tudnak. Ez egy újdonsült blogos játék, s szinte minden oldalon találkozom vele.
Nos, valójában nincs nehéz dolgom, hiszen a blogom igen újkeletű, s nem is írtam túl sokat magamról. Hát lássuk:
1. Gyerekként igen jókedvű kisbaba voltam, olyannyira, hogy sokáig szinte egyáltalán nem is sírtam. Kacagva ébredtem, mosolyogva aludtam el. Egy éves korom körül apa azt gondolta, talán meg kéne nézetni ezt a gyereket, minden rendben van-e nála.... (Hát végül is nem vittek sehová, így hogy minden rendben van-e nálam, azóta sem tudom.) :-)
2. A sok minden mellett lőni is tanultam egy ideig tizenévesen. (Anyát azonban nem múltam fölül, aki fiatalként díjat is nyert!)
3. A nagymamám kedvéért (is), - aki mai napig is könyvel időnként - egy évig könyvelőnek tanultam az egyetem előtt, azonban hamar bebizonyosodott, hogy nem ez a nekem való szakma.
4. Amióta az eszemet tudom, imádom a hegyi gorillákat, s életem nagy álma, hogy egyszer természetes élőhelyükön láthassam őket! (Hát nem ők a legcsodásabb állatok??? ;-)
5. Drága dédmamámtól örököltem, hogy nem harminckettő, hanem csak harminc fogam van, nem is volt s nem is lesz több. (Ha ebben kevesebbet kaptam, mint a többiek, vajon mértek-e nekem másban többet? Hmmmm.... Vagy az élet nem ily igazságos?)
Sajnos továbbadni a stafétabotot nem tudom, mert nincsenek blogot író ismerőseim, főleg, akik még nem játszottak. Igy én zsákutca volnék, elnézést érte.

1 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Szamomra mind az 5 dolog uj volt! mikre nem jo a jatek! megint ujat tanultam arrol az 5 emberrol, akiknek tovabb adtam a stafetat. kirol azert, mert folytatta, kirol azert mert nem...
mar csak pentek es hetvege!
amugy, hogy allsz most a munkakeresessel?
puszi es kellemes hetveget!