szombat, december 01, 2007

Happy Birthday Chris!


Chris 16 éves lett!
Egészen pontosan november 21-én. Mi ezen a hétvégén ünnepeltünk, hiszen most töltött nálunk két napot . :-) Mindig nagyon örülök, ha itt van köztünk, igazi kis családot alkotunk.
Chris nagyszerű srác. Hatalmas szívvel, jó meglátásokkal, állandó játékos kedvvel, jóízű humorral és finom érzékenységgel. Imádom nézni a két fiút, ahogy együtt játszanak, s közben nagyokat nevetnek.

Mióta Kanadában élek, Chris teljesen magától kezdett el Anyunak szólítani. Mindenki számára meglepő volt, persze a szó legjobb értelmében. :-) Számomra leírhatatlan öröm. Sosem számítottam erre, esetleg arra, hogy idővel jó barátok leszünk. Chris-szel azonban mindez olyan könnyedén, olyan természetesen történt. Eleinte, viszonylag rövid idő után hozzám is odajött néha és csak úgy megölelt, mint Billt vagy a nagyszüleit. Csodás volt érezni, látni, hogy milyen hamar elfogadott, befogadott és milyen boldog volt a gondolattól, hogy neki két pár szülei is vannak. (Úgy gondolom, nagyon sokat jelentett neki, hogy az apukája is újraházasodott. Az anyukája második házasságából van már két kistestvére is, akikkel az egyik képen együtt vannak. Megjegyzem, itt is örülne már egy kishugnak vagy kisöccsnek. ;-)
Persze a serdülőkor nehézségei Christ életébe is beköszöntöttek, s a meg nem értettség érzése és egyéb más kamaszkori problémák neki is okoznak nem kevéssé nehéz napokat. Azonban a hosszú haj vagy a szétszórtság sem fedi el azt a nagyszerű embert, akit benne megismerhettem, akire irtó büszke vagyok és akinek szívből jövő örömmel vagyok a pótanyukája.

Boldog születésnapot Chris!!






2 megjegyzés:

Boróka írta...

Elolvastam a születésnapi blogodat Livia ! Gratulálok Bélusnak a nagy fiához és kivánom,hogy sok örömet okozzon Nektek még az életben!
A fényképeket időrendi sorrendben "jó"volt végignézni.

Livia írta...

Koszonjuk Anyuka a jokivansagokat! Biztosan igy is lesz!
A kepek szerintem is nagyon edesek, latszik rajtuk, milyen boldog kisgyerek volt Chris mindig. :)