szombat, március 08, 2008

Torontó mások szemével 1.

Ha Torontóról, torontói képekről volt szó, mindeddig elsősorban saját képeket tettem fel a blogra, legyenek azok egy bejegyzéshez kapcsolódóak vagy akár a jobb oldali infó sávban futóak. A képeken keresztül is igyekeztem bemutatni a várost úgy, ahogyan én látom. Azonban olyan gyakran futok össze nagyszerűbbnél nagyszerűbb képekkel a városról, hogy úgy éreztem, ennek változnia kell. :)
Mától minden héten láthattok itt fotókat a városról, mások szemével, tehetséges fotósok kameráin keresztül. Érdekes lenne, ha megírnátok, mi fog meg titeket a képeken, mit gondoltok a kép alapján a városról. A fotók elsősorban Torontót, annak hangulatát, természetes környezetét, különféle arcait igyekeznek majd minél sokszínűbben bemutatni. Néha talán elkalandozunk a városon kívülre is kicsit, hogy egész Ontarióról is képet kapjunk, de a fókusz elsősorban Torontó marad.
Biztos vagyok benne, hogy nem egy olyan dolog van, ami mellett már én is elmegyek, de nektek a képek alapján feltűnik. Ezekre igazán kíváncsi lennék. A világ annyi pontjáról van olvasója a blognak, érdekes lenne tudni, kit mi fog meg a képek alapján Torontóban. :)

icy covered sidewalk
by Robannz

1 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Kivancsian varom a valogatott kepeket, a te sajatjaid mellett! Remeljuk hamarosan par tavaszi keppel is megorvendeztethetjuk egymast ;-) mint, ahogy tavaly is egyutt vartuk a tavaszi zoldulest es meleget :-) Ide most megerkezett a langyos, tavaszi meleg, de meg a zoldules nem indult be.