csütörtök, február 07, 2008

Csupa-csupa csoda!

Gyönyörködjetek ti is a ma reggel képeiben!
Sok hó esett le Torontóban a múlt hét óta. Pénteken nem is jutottam el a munkahelyemre, legalább két óra lett volna az út oda, aztán vissza. Aznap, ahogyan ma is, sok iskola bezárt, a diákok biztosan örülnek az ilyen hirtelen jött szünetnek. :-) Én ma jó korán felkeltem és elindultam, hogy megörökítsek valamit a körülöttünk lévő csodából. Nagyon élveztem, habár néhol nem volt egyszerű az előrehaladás. De a képekért mindenképpen megérte! Ime néhány:
(Nagyításért katt a képre!)







3 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Fantasztikusak a kepek!!! plane, hogy sut a nap es ettol csillog az egesz hofodte taj.

Livia írta...

Igen, egyszeruen gyonyoru. Imadom a havat, olyan csendesse, bekesse tesz mindent. :)

Névtelen írta...

rózsika! A tél egyszerü fehérsége gyönyörüséges - az ember oda képzeli magát a napfényes utca oldalára!Jól sikerültek a képeid,szinte fotós szemével látod a természet szépségét,ami engem mindig elbüvöl.Csak igy tovább !! Anya