péntek, április 25, 2008

Utazás előtt...


Másfél éve kezdtem el írni ezt a blogot, amikor legutóbb otthon voltunk Magyarországon. Annak idején egyfajta személyes blogként indult, azzal a céllal, hogy ily módon az otthoniakkal is megoszthassuk kanadai élményeinket, életünket. Azóta sokat alakult, változott a blog, s mára elsősorban Torontóról/Kanadáról szól. Mindarról, ami engem megfog, amit érdekesnek/fontosnak találok, ami elgondolkodtat. A városról, ahol élek, annak szép és kevésbé szép oldalairól.
Holnap újra hazarepülünk két hétre, így egy ideig nem leszek gépközelben, család- és barátközelben azonban annál inkább. :) Miskolcon, Debrecenben és Budapesten töltjük majd ezt a pár napot, amit már nagyon várunk.
Torontót a tavasz édes illatával hagyjuk itt, de reméljük, a visszaérkezésünk után is élvezhetjük még, s nem maradunk le róla teljesen. A tavasz a kedvenc évszakom, alig várom, hogy a Bükkben sétálgathassak egy langyos délután! :))
Élvezzétek ti is a szép időt, ahol éppen vagytok, mi biztosan ezt tesszük majd!

6 megjegyzés:

Globetrotter írta...

Nagyon jo utat nektek es erezzetek jol otthon magatokat!puszi

Névtelen írta...

Jó utat!
Nem is tudtam, hogy Miskolc. Ott születtél, vagy csak rokonok vannak arra?

Livia írta...

Pedig mennyire, hogy Miskolc! ;) Miskolc a szivem csucske. Ott szulettem, ott nottem fel, (Debrecenben jartam egyetemre), majd ott is dolgoztam egy-ket ciganytelepen az utolso eveimben.

Névtelen írta...

Hahah! Én is!
Bár én már nagyon régóta Budapesten élek (na jó, jelenleg éppen nem).
Merre laktál?

Livia írta...

A gyerekkoromat a Tizeshonved kornyeken eltem, es Hejocsaban, mert ott eltek a nagyszuleim. Kesobb elkoltoztunk egy egesz villamosmegalloval arrebb, igy az egyetemig a Nagyvathy utcan laktam, a Szent Anna templomal szemben (most is ide jottunk haza, hiszen Anyukam meg itt lakik). A sajat lakasom az egyetem utan pedig egy ujabb villamosmegalloval feljebb, az Ijusagi Haz mogott volt/van. :)

Te merre laktal itt?

Névtelen írta...

19 éves koromig a Bulgárföldön laktam, azután már csak nyaranként költöztem haza. Édesapám még mindig ott lakik, én 1992. óta élek Budapesten. Illetve most nem is. De majd megint! :)