hétfő, szeptember 17, 2012

Újra itt! :))


Üdvözlet mindenkinek! :) 
Nem írtam a blogra Patrick megérkezése óta és őszintén bevallom, hiányzik az írás. Viszont nagyon jó indokom van a majd' öt hónapos távolmaradásra: az én gyönyörű, édes kisfiam. Még mindig mosoly ül az arcomra és végigfut rajtam valami hihetetlen jó érzés, amikor kimondom a szót: kisfiam. Olyan régen vártam arra, hogy anyuka legyek és kezembe foghassam a kislányom vagy kisfiam. És most itt van. Ő az. Ő az, akire évek óta vártam. Hmmmm.... Valami fantasztikus érzés ez, nem is tudom igazán szavakkal kifejezni. :) 

Rengeteg dolog van, amiről szívesen írnék és néhányukról biztosan fogok is, de lehetetlen lenne az eltelt pár hónapot lefedni teljesen. Hazajönni először egy pici újszülöttel, majd elkezdeni a közös kis életünk, kialakítani az új életritmusunk egy igazi hullámvasút. Fantasztikus érzés és egyben embert próbáló is. Borzasztó fáradt vagy és tele energiával egyszerre. Én, aki mindig nagyon jó alvó voltam, most Patrick egy rezzenésére felébredek, néha holdkórosként mentem végig egy napon, de ránéztem Patrickre és minden fáradtságom elszállt. :) Be kell vallanom, hogy ebben a helyzetben az ember sokkal jobban érzi a család hiányát, a távolságot... legalábbis én így vagyok vele... Viszont hamarosan itt lesz nálunk anyukám és az öcsém, akiket el sem tudom mondani, mennyire várok!!
De mielőtt igazán belekezdenék és jóóóó hosszúúúúúra nyújtanám ezt a bejegyzést, megosztok helyette pár képet veletek az elmúlt pár hónapból. Patrick most csütörtökön lesz 5 hónapos, szóval igazán ideje volt a "visszatérésnek". :)

12 megjegyzés:

Christine írta...

Jó hogy visszatértél! :-)) Tündéri a kisfiad!

Livia írta...

Nagyon köszönöm Christine!!!! :)

Tamara - Guillaume írta...

Szia Lívia!!Nagyon jó olvasni soraid és, hogy visszatértél! Nagyon szép kisfiú Patrik!

Livia írta...

Köszönjük szépen Tamara! Remélem ti is jól vagytok! :)

Névtelen írta...

Édes fiú Patrik! Örülök, hogy újra írtál! :)

euthymia írta...

igazán jó, hogy visszatértél :)
CSudi gyorsan "öregszenek" ezek a kisbabák, márt öt hónapja vidámítja napjaidat :):):) További szépeket!!

Névtelen írta...

Szia!Így ismeretlenül is (remélem nem gond ha tegezlek) nagyon gratulálok a kisfiadhoz nagyon aranyos.És természetesen neked és a párodnak is gratulálok hogy ilyen szép kisfiút
hoztatok össze:)
Amúgy nagyon szeretem a blogodat.szinte 1-2 nap alatt elolvastam az elejétől a végéig mert annyira lekötött hogy egyszerűen alig bírtam befejezni az olvasást.:)
Nagyon várom már a következő kis irományod:)
Üdvözlettel:Dániel(Magyarországról)

Livia írta...

Koszonon Daniel a kedves szavaid, mindig nagyon jo erzes olvasni, hogy valakinek tetszik, amit/amirol irok! :) Biztosan eleg eklektikus lehet a temakat illetoen, ha egyszerre olvassa az ember...

Igyekszem ujra tobbet jelentkezni, de eppen tegnap erkezett meg anyukam es az ocsem egy honapra, igy elofordulhat egy ujabb kis szunet. Habar a keso este (ahogyan most is) nagyszeru idonek tunik egy kis irasra, amikor mar mindenki lefekudt, en pedig a legutolso etetesre varok... ;)

Névtelen írta...

Szia!(Dániel vagyok)
Az jó ha ott vannak a családtagok:)
Természetesen nem akarlak sürgetni a beszámolókkal hiszen tudom milyen érzés ilyen sok idő után találkozni a családtagokkal:)Jó beszélgetést és jó szórakozást kívánok nektek:)
Amúgy milyen idő van arra felé?

Marcsi írta...

Livia gratulálok!!!!!
Nagyon tündér a kisfiad!!!

Névtelen írta...

Gyönyörű a kisfiad Lívia és nagyon hasonlít Rád. Az ember életében az egyik legszebb ajándék a gyermek, főleg ha két ember gyönyörű szerelmének gyümölcse. Örülök, hogy most melletted lehet az édesanyád, mert az anyaság élményét talán vele a legjobb dolog megosztani. Minden jót kívánok Nektek és sok boldogságot a picihez. Üdvözlettel Magyarországról Zsuzsi

Livia írta...

Köszönöm Marcsi és Zsuzsi!! :) Üdv nektek és további szép hetet!