szombat, december 04, 2010

Torontó mások szemével 22. + pár saját kép

Egy kis torontói valóság az arubai meleg képek után. :)

Ködös belvárosi este a King Street-en

Újabb ködös kép az Ontario Street-ről, hiszen az utóbbi heteinket leginkább ez jellemezte


Glenn Gould szobra előtt

Új falfestmény a Lee's Place falán a Bloor Street-en. (Ezt a képet Neked küldöm Manka. :))

Az alábbi pár kép a Mankával való közös napunkon készült, amikor végre élőben is találkoztunk és egy nagyszerű napot töltöttünk együtt. :)

Már karácsonyra készülődvén a Distillery Districtben.

Egy Yorkville-i pillanatkép, nem messze az egyik magyar étteremtől, ahová éppen ebédelni mentünk.

Az Ontario Parliament (az Ontario tartomány parlamenti épületet) előtt

6 megjegyzés:

Manka írta...

Kösziiiii! Én nem tudom, miért tetszenek ennyire a falfirkák, de tényleg úgy szeretem őket :)
Szép hétvégét nektek! Én holnap bejglizem...

Christine írta...

Jó kis képek! :-)) Nekem a második a kedvencem. Jó kis misztikus hangulata van. :-))

Livia írta...

Megértem, azt a képet én is nézegettem egy ideig, annyira tetszett nekem is. :)

Livia írta...

Manka, te csinálod a bejglit? Ha igen, akkor megdobnál majd a recepttel? Köszi, pusziiii!!

nyugicanada írta...

Az a második kép tényleg nagyon jól sikerült!Művészi lett!

Livia írta...

Igen, nem csodálkozom, hogy az a második kép többeteket megfog. :)Az egyik kedvenc torontói fotósom, Sam Javanrouh fotója. Sam Iránban született és 1999-ben költözött Torontóba.